Infografikker

Infografik – Værdien af god kundeservice

Af i Infografikker

God kundeservice er penge værd

Det kan have store konsekvenser, hvis du ikke har din kundeservice på plads. Faktisk vil hele 66% af kunderne bruge flere penge hos en virksomhed, der tilbyder superb service. Det kan altså godt betale sig at smide nogle kroner i en decideret kundeservicestrategi, så du sikrer, at der er helt styr på den del af forretningen. 

Zendesk har lavet denne infografik, der illustrerer, hvordan du kan gøre noget ekstra for dine kunder og på den måde få dem til at vende tilbage. Kort fortalt gælder det om, at du skal møde de behov, som kunden måtte have. Det kan måske virke ligegyldigt, om din virksomhed tilbyder ekstra hurtig fragt for en lille merpris, men for brugerne kan det være det, der redder dem fra at skulle tage til fødselsdag uden en gave.

Det er de små ting, der betyder meget. Hvem kender ikke følelsen af, at denne virksomhed virkelig ønsker at gøre noget ekstraordinært for en? Det tror jeg, at de fleste gør. Og det er den følelse, du skal give dine kunder. Så kommer de tilbage.

Tjek infografikken ud og få nogle idéer til, hvordan du kan tage din kundeservice til et helt nyt niveau:
Konverter effektivt infografik

0 kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*