Infografikker

Infografik – Sådan giver du god telefonsupport

Af i Infografikker

God telefonsupport

Kundeservice har alle dage været et rigtig vigtigt element i at drive en virksomhed. Føler kunderne ikke, at de får en ordentlig behandling, så kan du næsten være stensikker på, at de ikke vender tilbage til din butik. Dette gælder naturligvis også på de sociale medier. Derfor kan du med garanti tage nogle af de pointer fra nedenstående infografik med, når du skal håndtere kundeservice på de sociale medier. 

Mødet med kunderne er et uhyre vigtigt skridt på vejen mod loyale, tilbagevendende kunder. De skal føle at de bliver lyttet til, og at virksomheden altid har en interesse i at finde en god løsning for netop dem. Zendesk har lavet en super god infografik, der hurtigt og overskueligt giver dig en masse gode fif til, hvordan du skal håndtere dine kunder. Infografikken bygger godt nok på telefonsupport, men nogle af pointerne er ligeså gode på skrift. Og så er der jo faktisk stadig nogen, der snakker med deres kunder ad denne vej.

Er du interesseret i at læse mere om kundeservice på de sociale medier, så tjek blogindlægget: Tør du sige undskyld? Kundepleje på de sociale medier ud. Der er masser af gode fif at hente.

Kundeservice do's and dont's

 

0 kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*