Infografikker

Infografik – Online shoppingvaner: Mænd vs. kvinder

Af i Infografikker

Online shopping vaner

Både mænd og kvinder shopper online, men de skal ikke nødvendigvis gribes an på samme måde. Hvor kvinder lægger stor vægt på, hvad andre folk siger om produktet, vil mænd hellere selv researche. Samtidig er det mændene, der har været hurtigst til at tage shopping på mobilen til sig. Få mange flere forskelle på kønnene herunder.

Kvinder og mænd skal gribes forskelligt an, når det kommer til at at give dem den bedst mulige shoppeoplevelse. Du skal for eksempel ikke fyre for meget krudt af på specielle kampagner, tilbud og kuponer, hvis det er mændene, du vil tiltrække. Du skal derimod give den gas med de gode tilbud, der kan stimulere et impulskøb, hvis det er kvinderne, der er din primære målgruppe.

Der er meget mere guf at hente i ecommerce-platforms infografik herunder, der kan give dig et praj om, hvordan du bedst tiltrækker dine kunder – alt afhængig af, hvad køn de har. Måske du tilmed skal arrangere din webshop forskelligt baseret på, hvem der oftest køber produkterne?

Værsgo!

 

Online shopping vaner

0 kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*