Infografikker

Infografik – E-mail marketing året rundt

Af i Infografikker

Email marketing

Det er synd at spilde en masse godt krudt på folk, der ikke læser ens budskab. Det gælder derfor om, at have styr på, hvilke dage du skal undgå at sende dine e-mails ud i løbet af året. Her får du et brush-up.

Hubspot har lavet en fin infografik, der giver dig overblikket over, hvornår du skal koncentere dig om e-mail marketing, og hvornår du skal holde på dine guldkorn. Ikke overraskende er det et no go, at sende marketingbudskaber ud i weekenden, hvis du altså ønsker, at dine kunder rent faktisk skal læse dem. Hold dig hellere til starten af ugen, hvor især tirsdag er et hit.

Ligeledes er der en række højtider, hvor du bør tænke over, om e-mailen er det rigtige medie at komme i kontakt med dine kunder på, eller om du måske hellere skal satse på de sociale medier. Det er de sociale medier, som folk bruger mest i ferier, hvor de til gengæld ikke tjekker deres mails. Fang dem der, hvor de er.

Email marketing året rundt

 

 

Har du selv nogle gode observationer, som du vil dele med os andre? Fyr endelig løs i kommentarfeltet.

 

0 kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*